Friday, July 17, 2009

Ndkrr!...

...heeft na lange tijd weer wat meer muziek van zichzelf en samen met anderen op het web gegooid.
Erg aan te bevelen bij iedereen die niet van hapklare brokken houdt.
Er staat hier in de buurt ook al wat van hem (rechtsbeneden, filmpje).
De formatie Two Pin Din treedt niet vaak op, maar ik heb ze nu al twee keer weten te missen dit jaar, hoe slecht kan mijn timing zijn.
Maybe next fall...

Ondertussen doe ik verwoede pogingen om te wennen aan stress-vrije vakantieuren.
Uren, dagen, weken zelfs waarin ik alleen maar hoef na te denken over wat ik wil eten vandaag.
Teveel tijd eigenlijk om na te denken, dat dan weer wel, maar dat is een luxeprobleem waar mee ik mensen liever niet treiter.
Ik heb er maanden naar uit gekeken, en nu is het opeens zo ver en ik weet niet goed wat ik moet voelen, het voelt een beetje onfatsoenlijk, de hele dag niets doen.
Niets doen en geen mensen zien.
Het voelt alsof ik me verstopt heb, een beetje alsof ik spijbel...
Dus maak ik maar allerlei geluiden en draai harde muziek.
En schrijf veel, dan lijkt het net alsof ik iets nuttigs aan het doen ben.

No comments: