Thursday, March 25, 2010

Hello 文章! 2

And goodbye!
Zoals T. (die zo goed was een vertaalprogramma er op los te laten) al zei (en ik moet eerlijk toegeven dat ik een klein beetje teleurgesteld ben, want mijn naïeve solidaire hart rekende stiekem toch op een onderdrukte, wanhopige student die uit alle macht probeert het vrije westen te bereiken) is het bericht van 文章 een goedkope reclame voor oa.een plastic dame voor lange eenzame avonden.
Jammer dat ik niet kan zien hoeveel hits uit China ik nu heb, omdat ik niet zie wie hier allemaal rondloopt, zo'n applicatie heb ik nooit geïnstalleerd.
Sinds Google niet meer censureert kunnen chinezen die nu via Hong Kong 'googlen' op erotische artikelen namelijk op dit blog terecht komen.
Wat natuurlijk voor hen dan natuurlijk ook weer een beetje teleurstellend is.
Tja, that's life, we worden we allemaal wel eens in onze verwachtingen te kort gedaan...

No comments: