Tuesday, May 25, 2010

Doe mij nog maar een rosé.


Want hoera! Het is weer zover, en "if you can't beat them join them".
Ondertussen is het geen verrassing meer dat ik inderdaad mijn kostbare tijd vergooi aan dit soort dingen.
Ik zei een tijdje terug wel dat ik op vakantie zou gaan, maar quality-time met vrienden, ook al hebben ze één keer per jaar een deplorabele voorkeur voor bepaalde muziek, sla ik eigenlijk nooit af.
En de enige manier om dit te overleven, het zijn wel drie avonden, is veel drank in huis halen en je laten overspoelen, er in mee drijven.
Deze week zit de hut bij ons namelijk regelmatig vol met liefhebbers en haters met allemaal hetzelfde doel; kijken of het nog slechter kan dan de Nederlandse inzending, wat voor het eerst heel erg spannend wordt want de onze is dit jaar wel heel, heel erg slecht, daarbij vallen de slechtste inzendingen ooit helemaal in het niet.

Dikke pret in het verschiet, ik begreep dat een buurman verkleed als Sieneke wilde komen...

No comments: