Monday, January 21, 2008

Niet.

Waarover ik niet geschreven heb de afgelopen weken:
Niet over de hopeloos achterhaalde want eenzijdige film  door een populist omdat we een premier hebben die prima in staat is om paniek te zaaien en dat is nu precies de dosis aandacht welke ik de populist niet gun.
Niet over de kritiek van een Amerikaanse generaal op de "nederlandse amateur-troepen" in Uruzgan, omdat de rest van de wereld er gewoon al dertig jaar van uitgaat dat Vietnam ook een guerillaoorlog was en in die oorlog heeft eigenlijk ook niemand echt gewonnen...
Niet over mijn voorjaarsdepressie omdat het niet bewezen is dat het, statistisch gezien, juist vandaag de enige echte "Blue Monday" is, waarop in combinatie met slecht weer de meeste mensen een pest humeur hebben omdat hun leven ze opeens tegen staat; hun loon is te laag, hun baan zuigt en al hun goede voornemens zijn al mislukt in week drie.
Niet over de eeuwige frustratie die ik ervaar over het gros van de werkelijk heel erg onnozele mensen die altijd reageren op alle nieuwsartikelen van online-kranten/stellingen van standpunt.nl/groepsweblogs/fora/de vpro-gids...deels omdat het geen zin heeft en deels omdat ik er zelf ook rondzwerf ondanks het gegeven dat ik me iedere dag afvraag of ik dat wel nog wil.
Niet over het feit dat ik de komende week verjaar en me niet realiseer (maar iedereen om mij heen wel) dat ik een magische leeftijd ga bereiken, op welke ik toch al op z'n minst mijn eindstation heb bereikt, daar waar ik blijf volhouden dat het allemaal nog moet beginnen.
En ik ga niet schrijven over Vasteloavend, omdat ik het gevecht toch al verloren heb, and if you can't beat them join them, at least for once, dus tegen die tijd dompel ik me gewoon onder in alcohol, fantaseer keihard de middeleeuwen erbij en speel de sterren van de hemel.

2 comments:

Anonymous said...

Alvast van harte gefelicteerd! En natuurlijk moet het allemaal nog beginnen, we zijn amper begonnen ;)
Sommige mensen zijn nou eenmaal "laatbloeiers"..... en die bloeien het mooist.

Strangebrew said...

:)! Ja toch?